Hvad kan vi hjælpe dig med?
Vi vil glæde os til at besvare dine spørgsmål.
Hvordan fungerer betaling?
Når du betaler med kort på nettet er du endvidere juridisk bedre stillet end ved mange andre betalingsformer. Du kan få pengene tilbage hvis:
– varen ikke leveres
– du udnytter din fortrydelsesret og nægter at modtage varen
– der er hævet penge på din konto, uden at du har givet lov.
Dette er dine rettigheder og dem, der har udstedt dit kort (oftest din bank), skal give dig pengene tilbage senest 2 dage efter din indsigelse.
49
,- ved levering til en pakkeshop eller en erhvervsadresse og DKK 59,- ved levering til en privat adresse.
Hvordan fungerer levering?
49
,- ved levering til en pakkeshop, DKK 49,- til en erhvervsadresse og DKK 59,- ved levering til en privat adresse.
Vi anvender altid den billigste leveringsform (med tracking) hos GLS til udenlandske forsendelser.
Ønskes levering til udlandet så kontakt kundeservice på (+45) 7070 7500 eller info@smageklubben.dk
Retur og reklamation
En betingelse for at gøre brug af returretten er, at varerne skal returneres i original emballage og evt. beskyttende emballage må ikke være brudt. Endvidere gælder returretten ikke smagekasser og andre smagsprøver.
Pengene vil som udgangspunkt blive sat retur på det betalingskort, som blev anvendt i forbindelse med dit køb på Smageklubben.dk.
Vi bestræber os på at returnere beløbet senest 3 hverdage efter vi modtager varerne. Husk at vedlægge en kopi af fakturaen!
Ved fortrydelse i form af ‘nægtet modtagelse’ eller ikke afhentet, da opkræver vi et gebyr på DKK 49,- svarende til vores udgifter til returforsendelsen.